söndag 8 mars 2009

Åh, åh, åh....

Godmorgon

Filmerna var faktiskt skit bra... gillade skarpt
Intellektets Labyrint. Var lite i stuck med Identity.
Fast bättre. Först när jag märkte att dom kommer
snacka franska genom hela filmen så blev jag bara helt
oh crap... men ja, man märkte inte av det eller så passade
det tillochmed filmen... jag gillade en skådespelare vet ej
vad hon heter, men hon var grymt bra. bättre än själva
" huvudpersonen " fast hon var huvudpersonen men
ändå inte.. helt klart oväntat slut. Men om man hade
tänkt smart redan från första början, var lite mer
uppmärksam så hade man fattat att det kunde
knappast vara hon... Intellektets Labyrint. " Styr
du över ditt intellekt, eller styr intellektet över dig ? "
Svarat fanns liksom rakt framför din näsa under hela
filmen men man blev helt fast i hennes roll...

" Det enda sättet attt döda ett monster är att
acceptera det "

Sen Deadbirds var skrämande. Har sett värre
skräckisar men den var helt ok. Blev lite förvirrad
i slutet (som vanligt) men antar dom då steg in i någon
"dörr" och blev alla demoner ? I don´t know.. Förstår
bara inte var alla deadbirds var... var bara en med i
början.

Nu tänkte jag vakna till... höra av mig till min babe som
hörde av sig runt 01.00 i natt.. då låg jag och sov. Väck
inte björnen som sover, finns där något som heter... ;D
Jag är verkligen urusel på att höra av mig... han har
faktiskt hört av sig varenda dag nu men igår snackade
jag inte alls med honom även fast han försökte höra av
sig... vad är det för fel på mig ? Här är han och jag bara,
bläh... men något jag stör mig på är att han gnäller om
att jag ska komma och hämta upp honom... eeeh...
Jag är kräsen... så fort det är något som jag stör mig
på så händer det något....

Iaf vakna till, göra sig i ordning och sticka in till
centrum... vet ej vad jag letar efter men tröst-shoppa
vill jag... folk taggar såna hemska bilder på en inne på
facebook ! Åh, folk är verkligen glada i att slänga upp
skämbilder... dom vet jag hatar att vara med på foton
men ändå lägger dom upp bilder på en, där man ser
full, sliten och dum ut... :p skit bra, tack..

Hårfärg kanske... mysiga knästrumpor... jag vill gosa...
vill ha någon och krama om... : (

Hårfärg... nu ska jag shippa vidare.
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar