tisdag 17 mars 2009

Äntligen !!

Känns det som våren är på väg. : ) Åtminstonde ett
smak prov på komma skall iaf... för minst ett snöfall
till kommer innan den riktiga våren är här. Så är det
alltid... men hoppas det är lika fint väder imorgon för
då jävlar kommer skinnjackan ut ! Första gången för
i år... fy fan ja... har sett skit många fina skinnjackor.

Cubos, Gina trico, HM osv. Alla går på 500 lappen.
Men lätt jag ska köpa en till. Den jag har nu är lite
väl för figursyd. Vill ha en lite rakare modell som
man kan ha en tunika under. Det är så snyggt.

Det regnade hela kvällen/natten så nu är nästan
all snö borta... it feels good. Kanske kan börja använda
mina nya tygskor eller det är lite för tidigt än ?

Var och köpte lite jucie, ölkorvar (ofcörs) och ananas.
Jag älskar ölkorvar som sagt. Dom ska vara så där
luftrökta och starka. * mmm *

Räkningen från HM gick inte alls på så mycket jag
trodde till min stora glädje. Så då kanske jag kan
köpa in något trevligt. Jag älskar när förfalldatumet
inträffar efter man har fått pengar. Den dumma
räkningen från KBT går ut imorgon, tyvärr. Bad
henne skicka den efter den 25:de feb men den
kom som sagt i början av mars nångång... aja.

Nu ska jag ut och skutta vidare. Gör det ni med.
Fira att våren äntligen är på väg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar