onsdag 1 april 2009

Lost part 3

Ok går dagens avsnitt av Lost var väl si så där... börjar
undra om Desmond och Daniel är brödrar. Därför Daniel
kunde gå tillbaka i tiden och prata med Desmond. Men det
kan inte heller stämma för då hade Desmond känt igen Daniel.
Men nån koppling har dom tillsammans.

Börjar förstå Locks del av det hela. Han känner the island bäst,
han har varit "one of the others". Han måste ha varit en av dom
som skapade hela ön. Kom på hur man kunde resa tillbaka i tiden.

En sak jag fortfarande inte förstår är vem hon rödtoppen är.
Hon är ju helt klart viktig för Daniel men varför. Han är inte
snäll mot henne för ingenting. Han är falsk. Det märktes tydligt
igår... och varför la han ut minorna ?

Kom på varför dom (Kate, Sun, Jacke alla dom) måste stanna
kvar på ön och resten måste tillbaka. Det är för att så klart gräva
ner den här bomben och rädda ön. Eller förstöra den. Och tydligen
så är det bara dom som kan göra det. Jag har för mig att i något
avsnitt dom sa att om ön försvinner så försvinner hela jorden.

Dom alla har någon koppling till ön, har en koppling till
dom som byggde ön eller tillochmed kopplingar till varandra.

Nu orkar jag inte tänka mer... åh en vän ringde nyss och
sa att han var ute och skulle grilla... ! Flummig, ja :p Jag
vill med... fusk.. !

Hon tanten har fortfarande inte hört av sig angående
om plats. Sicken bitch...

Jag måste till posten idag och skicka tillbaka ett paket
innan dom här 14 dagarna retursrätten försvinner...
jag får paniiiik. Aja lite sol i mig får jag... ^^ försökte
tvätta mina tygskor med innan idag... dom blev alldeles
blåa. :S WTF...

Aja yalla yalla...
/ Hasta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar