onsdag 1 april 2009

Shooes. Jimmy Choo nä men...
















Åh, har hittat jätte snygga stövletter !





498 kr gick dom här på...







Samma pris för dom
här. Hade varit snyggt
till par svarta jeans.









Tights och en lång tunnika eller
ett linne samt skärp runt midjan.
Liknar dom lite från topshop.

Menar 500 kr + frakt är
ingenting... inte för ett par
stövletter. Överallt där jag
har tittat har dom gått på runt
800 kr. Par riktigt snygga alltså.





Dödar klackar men ändå... ^^ jag har bara ett par
stövlar som jag har haft nu i snart två år... I need
a new pair ! Varje flicka behöver minst ett par av
varje skor som finns.... ; ) allt är från www.have2have.se

Har inte kommit så långt... morsan sa att hon kunde
ta paketet med sig för dom skulle ändå in till stan.
Skönt så slipper jag det. Åka in och sen direkt hem
liksom, känns inte så vidare lönt. Men nu vet jag
inte vad jag ska göra... Sitter som en strandad anka.
Booo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar