måndag 6 april 2009

CLAMP

Morrn´.

Det är så skönt att äntligen få kunna sova ut... ^^
fast jag tror jag är allargisk mot öronpropparna... mitt
vänstra öra har svullnat upp i ingången. Så går det när
jag njuter av något ! Aldrig är det långvarit.

Well, well... kunde inte hålla mig speciellt länge utan
började direkt läsa xxxHolic när man vaknade upp...
har lagt Naruto åt sidan lite tills det nya manga avsnittet
kommer.

Började även läsa Tsubasa Chronicle. En av dom
finaste animen jag har sett och mangan är inte helt fel
den heller.

Vad jag gillar med xxxHolic (förutom den är så jävla bra ^^)
är alla crossovers från alla CLAMPs olika creations eller vad
man ska säga. Även i Tsubasa Chronicle får man se många olika
karaktärerna. Det ger en nostalgi kick...

Redan i början av xxxHolic får man se Sakuras första magi
stav som hon hade i mangan Cardcaptor Sakura. : ) Men
den var såklart fake och att Yūko inte hade träffat Sakura och
hennes pojkvän än, men snart...

Åh, just de. xxxHolic och Tsubasa Chronicle är ihop flätade.
Så deras tids schema går ihop. Dom har en fin connection
tillsammans. "Inget här i världen framförs av slumpen.
Allt har en mening."
Mystiiik. ^^

Alltså, dom båda serierna är väldigt speciella. Och jag älskar
alla CLAMPs verk. Verkligen. Man blir glad av att läsa deras
serier... samtidigt som man sugs in i deras värld. :p

Men man kanske borde ta något att äta iaf... sen kan man
krypa ihop här igen... ^^


Yūko, Sakura & Himawari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar