torsdag 30 april 2009

♥ ♥ ♥ ♥

Har kollat runt lite på några snygga vår/sommar outfit.
Är riktigt sugen på att inköpa en snygg skjorta och ett
smalt svart skärp som man har runt midjan. Till det par
vanliga ballerinaskor och en stor härlig väska.



Typ något sånt här.
Fast jag skulle nog
hellre vilja ha en
typisk "JC" skjorta.





Bekvämt. Enkelt.
Snyggt. Perfekt
till vardagen.









En annan outfit som jag tänkte mer
till sommar´n är den här :




Lite
inspiration från
Evan Rachel Wood
i musik videon
Heart shaped glasses


Skulle ju så klart
vilja ha dom hjärt
formade solglasögonen
med.


Rött nagellack och en
röd väska. Packat o klart.





Surfade även in på Indiska. Dom har så mycket fint
nu. Deras söta ballerina skor ska jag köpa av varje
par dom har. Blommigt både i svart och vitt & enkel
färgad. Jag måste ha en liten klack på mina ballerina
skor annars så dör mina stackars fötter.




Otroligt söta klänningar. Massa söta kjolar med.
Mer sommar än så här kan det nog inte bli. : )
Sommar för mig är mycket blommigt. Jätte sött.
Om jag inte får något återfall och hamnar i den
"mörka" perioden igen och drar på mig rolling stone
t-shirten och dom svarta stuprörjeansen...

Den vita klänningen kan jag nästan tänka mig som
en student klänning. Eller en bröllopsklänning ! :O
Nej men... den är så fin... jag vill bara krama om den,
så hårt ! Allt är en salig blandning mellan H&M, Halens,
& Indiska.

Massa text som vanligt. Men som vanligt har jag
mycket på mitt hjärta... : )

Men nu ska jag nog ut och ta en cigg och starta mob...
har haft den avstängd sen jag kom hem. S K Ö N T !

/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar