tisdag 14 april 2009

Drop the Bombshell !

Mina skor från Halens har kommit... : ) ska kila ner och
hämta dom så fort dom här hemma har åkt ut... komma hem
med ett paket som morsan får syn på är rena rama döden...
hon kommer bita huvudet av mig...

Men det är den sista beställningen... dom har fortfarande
inte hört av sig från företaget... jag vill fan ut och börja jobba
nu ! Dom anställer men inte kommer man ut för att arbeta...
låser en så man inte kan göra nått...

Skrev ett inlägg för ett tag sedan om att öppna upp paket
som binder en utan man själv vet om det... den trevliga
överaskningen får man efter man har brutit upp paketet.
Det är samma sak med dom här förbannade kedjebreven !

Fick ett sms från en som jag inte har snackat med på år och
dar... bara waw vad vill hon liksom ? Jo, skicka ett jävla kedjebrev.
Fy fan vad lack jag blev... hon har kvar mitt mob nr till att skicka
sånt skräp till en ?? Tror inte på kedjebrev men tack för den
lixsom... "Skicka detta till 10 pers innan 00.00 så får du allt
du önskar dig. Om inte så får du 10 års förbannelse över dig"
Ok, så hon praktiskt taget skickade en förbannelse över mig ?
Jävla slyna...

Jag ska börja spela flöjt ! Så sten tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar