måndag 20 april 2009

Jag hatar telefon köer !

Ok var tvungen och stänga av mob i morse för en
viss person håller på och bombardera mig med sms...
bara idag har jag fått 8 sms på raken. Och nu fick jag
ett till. Bara för det så missade jag när ams ringde så
nu sitter man i deras fina dryga telefon kö... jag missade
när jag kom fram för la av telefon luren på bordet för
jag inte orkade hålla i den. 90 pers före dig. Jaja... men
det går skapligt undan så när jag precis tog upp luren så
la dom på... så nu sitter jag i den förbaskade kön igen !

Jag orkar inte, alltså bry mig längre. Det är meningen jag
inte ska ha ett jobb och det är meningen jag ska skita i att
gå i ams. Jag ska bara sitta här hemma tills jag är old and
grey och dö en smärtsam död.

Förklarade redan igår att jag måde skit och det är väl pik
nog att man vill vara ifred men ändå så håller människan
på ! Blir så trött.

Nu äntligen kom man fram. Värt mödan när man får prata
med en snäll person. Hon sa inte rent ut men hon tyckte att
jag skulle skita i det här företaget och bli inskriven igen på ams.
Ja, för helt ärligt så orkar jag inte. Dom verkar helt klöddiga
och inte ett jävla dugg seriösa. Dom skiter ju i deras "anställda"
Blir bara så jävla ledsen... Jävla människor !! Usch så arg jag är...

Nu ska jag läsa dom fina smsen med ! Jätte kul.
"Svara mig"
"Vaaa"
"Vaaa"
"?"
"?"
"?"
"?"

Kan tänka mig dom smsen ser ungefär ut så där. Jag älskar
enformiga människor som inte har så mycket där uppe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar