söndag 5 april 2009

Jag är så arg och trött...

Godmorgon.

Uuuh idag låg jag och drog mig länge... skönt...
gårdagen var inte alls gynnande... fy fan. Mötte upp
Micke och hans polare och flickvän. Stämningen var
väl lite si så där. Sen kom Mickes lillasyster och hennes
polare. En sak som jag störde mig på var att det var ju
tänkt att jag och Micke skulle ut och fika men han hade
redan fikat med dom andra så det ville han inte göra igen.
Bara nähe ? Varför kom jag då in i huvudtaget.... ?

Iaf så stack vi till någon park på medborgarplatsen
och satt där ett tag. Micke höll fortfarande på att inte
prata med mig och bara kände att jag ville där ifrån...

Som tur var så ringde Louise så jag snackade med
henne i ett bra tag... eftere vi la på så får man höra :
vad du snackade med henne länge då !

Jag vet... men jag kokade inom bords... om ingen annan
snackar med mig så får jag väl för fan snacka med någon
som vill snacka med mig ! Jävla idiot...

Nej, kvällen var inge vidare alls... fattar inte ens varför
jag hörde av mig. Sitter hellre inne än umgås med några
fittor !

Så med det ur vägen... Vi har en godispåse här hemma
som vi kan fylla på för bara 30 kr. : ) * Jiiiiey * Godis.
Just nu vill jag bada i godis.

Fick ett fint natt sms av Marcus med igår :
Hej gumman vill prata med dig men du ligger väl
och sover tänker på dig du e en riktig vän. Ring om
du är vaken puss

Jag var vaken men orkade inte prata med någon...
alla säger att jag måste börja lära känna folk nu.
Men det är lättare sagt än gjort. Vadå ska jag gå ut
ensam och bara : Tjena ! Jag har inga vänner vill du
bli min vän ??

Jag hoppas Marcus kommer hit snart och hälsar på...
det är en evighet tills jag ska åka ner till Skåne. Plus
jag undrar om jag får jobbet som försäljare... jag känner
mig så jävla lost just nu. Riktigt ledsen är jag...

När jag kom hem så läste jag Naruto (manga) satt där
och läste i över 2 timmar. Kan säga att början av både
animen och mangan suger. Man träffar på en liten gnällig
skit unge eller alla är gnälliga och skriker. Men efter typ
så där 30 avsnitt så börjar det bli bättre. Nu när han är
"vuxen" eller par år äldre så är animen/mangan verkligen
så jävla bra. Dom har hållt på med Naruto i 9 år ! : )

Man har liksom hunnit fästa sig vid vissa karaktärer. Så
det kom många överaskningar medan man läste. Helt klart
bara WTF... finns en karaktär som jag tror inte skrivarna
kommer kunna ersätta...

Sen fattar jag inte heller hur Sasuke kan vara så otroligt
korkad ! Han är verkligen fortfarande bara ett litet barn
i huvudet. Efter allt han har gått igenom så tycker man
han borde ha lärt sig något. Men alla bara kör med honom.
Hoppas han inser det snart och att dom enda som verkligen
älskade honom var Naruto och Sakura.

Men men. Nu är det verkligen spännande. Naruto är en
mix av en räv och en groda. Foxfrogg. Haha. Dom fightas
mot Pain. Många, många förluster har hänt... Inget kommer
bli det samma. Usch... önskar dom kunde göra ett nytt avsnitt
varje dag... : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar