fredag 17 april 2009

Sthlm

Tjooo.

Har precis kommit hem från stan. Varit och fikat med brosan
och Linda ute på Drottning gatan. : ) Satt mitt i solen, vilket var
härligt men lite störigt för ögonen. För ett år sedan hade jag ett
par sol glas ögon... men jag råkade bli lite för full och tappade bort
dom. Blir lätt så när man är ute på festivaler. Svårt att hålla koll
bara på sig själv liksom.... ;D Iaf så var det jätte trevligt.

Träffade på en vän också där vi fikade. Helt paff... ! Vad är
oddsen. Han kommer också från Skåne men var här uppe
för något... sist jag var här uppe då man bodde i Skåne träffade
jag på en vän till vid affären Ohaio ? Ingen av oss visste om
att vi var uppe i Sthlm så det var också en WTF stund... ^^
(världen är liten...)

Dom hade något 50 år jubileum på högtorget eller där på gå
gatan.Värsta dj båset hörde musiken från långt håll. Man blev
helt ååh ! Glad. Var nere om saluhallen ? Där vid högtorget med.
Man blev helt stirrig. Så mycket gott. : ) Färska grönsaker och
massa annat gott. Lätt jag hade velat handla min middag där
varje dag... hade blivit något nytt varje dag.

Aaah lyckad dag. : ) Såna här dagar vill jag ha mer av.
Första gången jag riktigt kände att man bodde i Sthlm.
Och jag älskar Sthlm. Men man kunde ha skippat all folkmassa,
stress och sånt... men annars Sthlm bra ! Om en vecka
är det väl ? Så öppnar Gröna Lund. Måste snacka med
en polare om han skulle upp hit den 1:maj. Då borde GL
ha öppnat. Lätt vi ska ditt då... : ) älskar känslan av sånt.
Marknader, festivaler, nöjesfält... jag är en liten busunge
allt... ^^


















Det här var det jag hade på mig idag. Typ
topp från H&M, svart skärp från H&M och
jeans leggings från Gina Trico. Jag älskar jeans
leggings. Dom sitter skit bra... har otroligt svårt
att hitta snygga jeans som sitter bra. Minus bara
med jeans leggings är att det sitter ett resår band
runt magen så magen pressar liksom uppåt. :p
Shnyyygt.



































Skulle se på Bounce imorgon med men iom det bara
fanns en biljett kvar och en polare ville med och se
samtidigt så beställde jag ej den... lite synd för tror
inte det finns några biljetter kvar nu. Så nu missar
vi båda att se på föreställningen... *booo*

Nu vet jag inte vad jag ska göra... sitta och glo igen. ^^
Väntar på att Louise ska snacka klart i telefonen vilket
hon aldrig verkar bli så ja... skyll dig själv kvinna för hade
riktigt smaskiga saker att berätta.... xD

Äta tårta och jordgubbar ska jag nog göra... ja, för fan.
/ Ciaaaao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar