söndag 19 april 2009

Någon viktig.

Vad är oddsen att man blöder näsblod två dagar i rad
och så på morgonen ? Fan... har en uppkörd bomullstuss
i ena näsborrden och är mega trött så ögonen rinner. Mm
mysigt...

Imorgon måste jag till ams och prata med dom för dom
från företaget har fortfarande inte ringt, vilket jag tycker
är jätte konstigt... det har gått 16 dagar sedan dom sa att
dom skulle höra av sig. Menar... ööh så jobbigt.

Jag tänker iaf inte göra något den här veckan, kanske
inte så direkt lönt för ska ner till Skåne på torsdag...
Längtar jag ? Nja... vet faktiskt inte... inte just nu.
Känner bara vad fan ska jag göra där nere... men det
är ju för vår väns skull och hennes familj. Förstår dom
vill träffa oss... känner bara att jag har inget gemensamt
längre med någon där nere. Ingen hör av sig längre. Innan
hörde jag av mig som en galning men fick knappt något svar
tillbaka. Man förstår vilka som är sina riktiga vänner och vilka
som bara kan ta och fucka sig...

Någon viktig. Jag önskar jag hade någon viktig i mitt liv.
Någon som ger en styrcka genom dagen. Någon som ger
en att se framemot saker. Någon som finns där. Någon
som gör livet värt att leva. Jag har ingen som jag riktigt
känner : oooh så glad att jag har den personen i mitt liv...
Det känns tomt och värdelöst. Men sen är jag också en
jävligt kräsen person och släpper inte in vem som helst.
Vilket kan vara ett stort problem för mig att skaffa kontakter.
Men jag måste kunna lita på personen, få en känsla av trygghet.
Det är jätte viktigt för mig. Om jag ser minsta tecken på att
den här personen kommer svika mig en dag så säger jag
tack o hej...

Nej usch... vad fan gör jag uppe vid den här tiden ?
Blöder näsblod och är allmänt deppig. Bloody Sunday.



She bangs, she bangs ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar