fredag 3 april 2009

Björnen sover...

Nu dröjer det inte länge till tills sommaren är på väg.
Bara det inte snöar en gång till... man vet aldrig med
april väder.. märks att våren iaf är här. Blommor som
börjar knoppa upp. Hade glömt bort att dom ens fanns.
En björn hade klivit ur sitt ide men blev påkörd av ett
tåg och blev dödad. Jävla björn... håll er undan dom stora
tuff-tuff sakerna...

Idag vill jag göra något men vet inte vad... inte lönt
att ringa till Micheal för han har alltid något annat
för sig. Jag kan inte direkt gå ut och shoppa hehe.
Så vad fan ska man göra ?

Dom har inte heller ringt från jobbet... dom sa att
dom skulle ringa hellan 08.00-12.00. Det är bara
jag som kan få sparken efter sån här grej...

Om jag skulle få för mig att råka gå ut idag så tänkte
jag kasta på mig mina ljusa leggings, en vit vanlig
t-shirt och min skinnjacka. Det är så shnyyygt. : )
Enkelt, bekvämt och nice. That´s the way I like it.

Usch jag kunde inte somna förens runt 3-4 igår natt.
Var helt stressad.

Nu pratar mig mage med... hoppas alla andra har
något roligt som dom kan göra idag och ikväll för
det är ju fredag. : )
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar