tisdag 28 april 2009

My life would suck without you

Hemma ! Fy fan alltså... precis när man kom in till sthlm så
stannade tåget i en tunnel på sthlm södra station. Var nog
för tåget blev en kvart försenat som motorerna stängdes
av... bara jaha. Satt man där i drygt en timme och väntade
på dom skulle få igång loket igen vilket dom inte fick. Så dom
slängde av oss. Men kom hem. Nu är jag jätte trött och hungri.

Först en summering : Lördag.
Middagen hemma hos vår lilla Annas föräldrar var, inte
direkt kul men väldigt trevligt... Annas föräldrar är så mån
om oss andra. Träffade brosan, Linda och c:o. Louise hämtade
upp mig på stationen i malmö sen tog vi tåget upp till HBG.
58 spänn kostade det. En halv biljett. Där blev jag lite lack...
Men Louise och jag roade oss iaf. Fett mycket bara som vi
kan. : ) "Jag kör inte botox bara i läpparna. Jag har det i
hela kroppen ! Kör upp den i röven.... och i örat ! Egentligen
är jag 58 år men ser ut som 15 !" Gud... ^^ vi var båda riktigt
övertrötta... ♥ Love U A.N.N.A. Tänker på dig.

söndagen hade D filmkväll. Var jätte mysigt. Stackars
lilla PG som fick stryck av L&D. ^^ Hahaha. Vi såg på
Amusement. Hade bestämt vi skulle ha en skräck film
men såg en jävla massa andra filmer som vi ville hellre se...
men iaf så var filmen jävligt bra. Lite så där skruvad. Lätt
man ska se den om man hatar clowner ! xD Det är en bra
skräckfilm. Se på något som skrämmer skiten ur en.
Your biggest fears. (trailer suger faktiskt. Filmen är
mycket, mycket, mycket bättre.)


Måndagen så träffade jag J&C. Dom var lite slöa men efter
ha festat i 4 dagar i rad så förstår jag... gillar bara inte att
vi knappt hör av oss till varandra längre men men...

Och nu, tisdag så är man hemma. Skönt. Nu ska jag duscha,
äta och sen sova tror jag... är så trött...

L´s låt till mig och D "My life would suck without you"
med Kelly Clarkson. : ) Min lilla pärla. Ska se om vi kan
komma till Metal town i götet. Fy fan så kul det hade varit.

Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for tryin' to pick a fight
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too

Either way, I found out I'm nothing without you

'Cause we belong together now, yeah
Forever united here somehow, yeah
You got a piece of me
And honestly,
My life would suck without you
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar