tisdag 14 april 2009

Stockholmssyndrom

Några dagar i rad nu har jag hört dom säga "stockholmssyndrom"
i amerikanska filmer... så var ju tvungen och kolla upp
vad det betyde... vad det betyder kan ni läsa här :
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stockholmssyndromet

Min babe undrar eller har undrat några dagar nu om jag
inte kan skicka sexiga bilder till han... hmmm svarar jag
tillbaka och sen ignorera honom för resten av dagen...

Klart jag vill känna mig sexig och klart jag vill att han
ska tycka jag är sexig... men usch vad kamran hatar
mig... inte kan jag ställa in webcamen på att ta svart
vita bilder heller... det är mer "sensuellt"

Men hur gör man ? Ut med gumpen, in med magen.
Tryck ihop dom små knölarna som kallas för bröst
och slicka på läpparna... :S (?) Funkar det...

Är det inte bättre man får vara med varandra ist...
på nått sätt får det en att känna sig mer trygg.
Ögonkontakt, kramar, kyssar och fina ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar