fredag 24 april 2009

Vad gör man uppe...

Nu försöker både jag och Louise jaga en biljett när till
Skåne... det är omöjligt ! Tänker inte prösa en biljett för
över 800 kr. Faktiskt inte. Jag är inte gjord av pengar.
Folk är som galna för att försöka få tag på en biljett.
Varför just nu ? Av alla dagar i månaden...

Jag är så tröött... har inte ens packat eller nått... känns
inte lönt när man inte vet något. Projekt alltså.

Om jag inte får tag på någon så går jag och lägger mig...
detta är det värsta som finns !

Nu fick min pärla fatt i en biljett ! Fast den är imorgon.
Strunt samma. Gick på 400 kr så det är inte alls farligt.
Han som sålde den var så trevlig. Han hade sån söt röst.
Tror jag gjorde bort mig... :S allt han sa svarade jag "aaa"
bara nooooo ! Skärp dig... ^^ aja ska hämta biljetten redan
idag. Tittade på den annonsen men tänkte att det var lite
cp tider men det var tydligen lugnt för Louise... Tradera
kan slänga sig i väggen...

Guuuud nu vill jag bara sova.... men ska möta han runt
halv 1... sicken dag... för mycket drama...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar