torsdag 16 april 2009

090416

Så nu har brosan och Linda kommit hit. Morsan hade dukit
fram lite fika till oss... nu åkte dom in till centrum för att titta
runt lite sen senare på kvällen så ska alla ut och äta italienskt.

Glömde bort och säga att dom skulle av vid första stationen
så dom fick åka vidare till Gullmarsplan och byta där... min
jävla mob som lever sitt eget liv ger inte från sig något ljud
när den ringer så antar brosan är lagom sur på en nu... han
hatar ringa till en och man inte svarar meeeen skyll på min
mob...

Såg att Linda hade såna snygga naglar antagligen fixat med
gelé så ville själv fixa sån fransk manikyr..













Inte världens snyggaste... om man tittar på dom
snabbt så ser det snyggt ut... men ha inget förstorings
glass i närheten bara... men det är mina riktiga naglar.


Jag älskar min webcam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar