onsdag 8 april 2009

Jojagog bobloliror gogalolenon !

Så åkte till ams idag. Bad att få bli inskriven igen och
förklarade min sits... dom bara, amen klart du ska bli
inskriven igen och bla bla bla man är välkommen tillbaka
imorgon för att prata med en handläggare.

Mm... sen när jag kom hem så hade jag fått ett sms från
företaget att dom bad om ursäkt för dom inte hade hört
av sig och att dom hör av sig imorgon ! WTF.... !

Morsan trodde ams hade hört av sig till dom och
frågat hur saker och ting hade gått med ungdomarna
från ams... fan vad pinsamt såfall ! Då är det precis som
jag tjallade ju... men morsan tyckte det var bra gjort...

Ååh blir helt galen ! Ska iaf åka in till ams och fråga
hur fan jag ska göra... om dom från företaget inte hör
av sig imorgon och jag inte åker in till ams så har allt
skitit sig igen.

Mitt stackars humör... och stackars alla som kommer
imellan mig och mitt humör... nåde dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar