måndag 6 april 2009

What 2 do...

Marcus kommer kanske och hälsar på på fredag. Var
fan nästan ett år sedan man såg honom sist... jag hoppas
han kommer... han bor på sånt ungdoms ställe. Eller hos
en familj som tar hand om kids. Vad jag inte gillar med det
är att dom vill ha mina person uppgifter och min adress...

Jaja, det är lugnt. Ger jag ut hej vilt liksom. Hoppas jag kan
be honom bara hitta på något namn...

Åh mina varor från Yves Rocher har kommit. Gillar att
man kan få sms om att varorna har kommit. Så slipper
dom här hemma gå genom min post och sånt...

Just de... morsan ville också beställa från dom med och
när man får brev hem ist så måste man beställa vissa
produkter två av. Så hon bara är det något som du vill ha ?
Njaa... ^^ Men om man beställde över en viss summa så
fick man ett hemligt paket, värde 350 kr, två pennor, två
lotter, ett läppgloss och en badsvamp. Som allt gick det på
runt 200 kr. : ) Inte alls farligt. Och frakten är fri om man
beställer över 150 kr.

Jag hoppas dom från försäljningen ringer snart med... börjar
bli lite orolig... nu har jag liksom skrivit av mig från ams och
om jag ska skriva in mig igen så dröjer det ytterligare 3 månader
innan jag får något aktivitstöd... ! Så ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar