onsdag 15 april 2009

Trött

Imorgon kommer brosan och Linda hit. Ska bli jätte kul. : )
Det värsta är att brosan fyller år i över morgon och jag har
inte köpt någon present till honom... * aaah * köpte ist en
massa saker till mig själv... jag är en hemsk syster...















Godis för the hair, aiight ! ^^ Ny hårborste.
Fattar inte hur jag kunde köpa borstar inne
på Åhlens för 69 kr när det finns hårborste
inne på H&M för 39 kr... hårmask (:S) fint
namn. Tänkte testa nån av dom idag... 14.50
kr st och så hår glitter ! Bling bling. Silver.

Nu känner jag mig som en väldigt dålig människa
som inte ens har köpt en födelsedags present inte
ens ett födelsedags kort som morsan bad mig köpa
idag... men oj, ist stack jag in en sväng på H&M och
vips så försvann pengarna... I´m going to hell.

Fan vad många som man känner som fyller år nu !
Alla man känner är fan vädurar... :p tss...

Ett tips ! Från min favorit smink expart som jag
lär tips från använde en liten burk som hon klickade
i foundation för att sen doppa smink borsten i. Mycket
enklare än använda smink svampar. Plus det lägger sig
jämnare med en smink borste.

Nu ska jag fortsätta se på Rent Hus. Han är så söt. : )
Acce eller hur hans namn stavas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar