tisdag 7 april 2009

Hjälp ! Jag är med i en japansk tvshow

Sen utgång blir det ikväll eller haha bara tvärs över till
grannen ! :D Hon är så jävla go... har en son på 7 månader.
Vi har inte snackat så mycket mest träffat på varandra ute
och snackat lite. Men nu har vi bestämt en dejt hemma hos
henne, senare med Lost och en skål godis. Även hon är ett
Lost freak som jag så det är ju bra. : )

Måste bara tipsa om en grej. Beställde ju hem lite grejer
från Yves Rocher.


Det mörk rosa beställde
jag först men tyckte den
var helt ok så beställde
en till. Dom går på under
20 kr iaf. Inget o gnälla
över direkt.





Dock tycker jag mer om den jag fick nu. Den är mer
rosa guld glittrig än mörk rosa röd glittrig. Jag passar
inte att ha mörka färger på smink... förutom svart ögonskugga
men det är bara för att försöka få ögonen att se större ut.
Sen väntar jag på min vita kajal vilket det hade blivit
något problem med men hoppas det löser sig...

Beställde även från Yves Rocher en foundation som
ska täcka ojämnheter i ansiktet. Har inte testat den
än men kommer nog inte köpa den igen för 170 spänn
eller vad den gick på var flaskan inte värd ! Knappt
nånting i den...

Ja, kom på "hemligheten" med min webcam varför
den tog såna dåliga bilder... finns tydligen något
som heter skärpa... mystery solved, Sherlock !

Neh nu ska jag kila över...
/ Puss, puss, puss ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar