torsdag 23 april 2009

Min snuttan...

Ibland kan min sessa vara väldigt hjälpsam... : )
Förstålig med. Därför jag älskar henne.












Bakade drömmar iaf... där fick jag i mig bra mycket socker...
blev mer som maränger än kakor... stenhårda kakor. Gillar
när kakor kommer direkt ur ugnen. : ) Då är dom så där
mjuka och goda... nu kan jag ha ihjäl någon med den här
kakan... släppa ner den från Eiffeltornet, se upp om du inte
vill ha en flygandes kaka rätt genom dig. Så hård är den.

Drömde sån konstig dröm inatt... om två personer som
jag tycker om men som man har glidit i sär... nu när jag
loggade in på msn så hade han skrivit till mig. Det hade
varit kul och åka ner till Skåne imorgon. Men det är någon
som gillar och jävlas med mig.

Nu ska jag fortsätta äta min hårda dröm kaka och läsa
lite manga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar