fredag 10 april 2009

Hand to Hand, Shoulder to Shoulder, Back to Back, And Then. It is Fine Even With Clothing.

Hoho så tråkigt liv jag har... ^^ en som är inne på msn
och den personen är blockad tillochmed... * suck *

Var tänk att Marcus skulle hälsa på idag men han hörde
inte av sig förens nu så tänkte jaja då har han väl varit
ute och slirat inne i Sthlm tills nu... men han var hemma
Frågade om inte jag kunde komma till honom ist... det är
väl självklart... : ) han tänkte boka ett hotell rum till oss
så vi kan få vara ifred en natt... jag visste inte vad jag
skulle säga... skulle nån göra något sånt för min skull... ?
jag är inte van vid sånt, att bli spoild typ..

Gick aldrig ut igår ! Fastnade här hemma ist... trängde
i mig klänningen från Gina Trico och tittade mig själv
i spegeln... no fu*king way jag går ut när min mage står
ut och jag har tillochmed "kärlekshantag" nä nä...

Men snart om två veckor så ska jag ner till Skåne.
Det blir galet ! Ska försöka, verkligen försöka övertala
en polare att komma upp hit den första maj med...

Nej, usch... hamna i drömvärlden där man känner
mjuka lena händer som smeker en... * myyyys *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar