torsdag 30 april 2009

Följ polstjärnan !

Inget supande, inget grillande och ingen majbål idag...
några grannungar sitter ute på ängen och grillar dock.
Mysigt... själv så har jag hyrt två filmer som man ska
se på ikväll medans alla andra är ute och har skoj...

Blev Wanted och Låt den rätte komma in. Två
filmer som jag såg där nere i skåne i söndes som jag
ville se. Hade problem med att hitta till filmkedjan bara...

Hoppade först av vid fel busshållplats. Sprang sedan
åt fel håll. Frågade om vägen. Sprang åt fel håll igen.
Frågade igen om vägen. Sprang fel igen. Efter en
timmes springandes åt fel håll så kom jag tillslut
rätt för det var bara den vägen kvar...

Nej, jag och lokalsinne eller whatever går inte ihop.
Plus jag har fått en finne på nedre ögat där vid ögronfransarna...
Precis där vid hörnet ! Skit störigt varje gång man
ska blinka...

Nu ska jag se på film... och tänka på mitt patetiska liv.
Vilken film ska jag se först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar