onsdag 29 april 2009

Baby I´m bored...

Lista. Just för jag är så uttråkad...

HUR RAGGAR DU:
Jag raggar inte. Hoho.
VAD HAR DU GJORT IDAG:
Varit ute och härjat.
VAD SKA DU GÖRA IDAG:
Sitta och pilla.
VAD VILL DU HELST HA NU:
En egen lägenhet. Ett jobb. Ett bra liv.
VAR ÄR DU NU:
På mitt rum.
SAKNAR DU NÅGON NU:
Nej.
RÖKER DU:
Halvt.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT:
För en vecka sedan. Pengar ner till Skåne.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN:
Don´t know.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU:
Vit bh och väldigt sexiga snoop trosor.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG:
Ett år kvar men nej.
VEM PRATADE DU MED SENAST:
Mamma.
VAD PRATADE NI OM:
Mat.
VAD GÖR DU JUST NU:
Gör denna Lista. Maaha
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN:
Definiera pinsam... nej men gör väl inte mer
bort mig än dom flesta.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
10.00
NÄR KRÄKTES DU SENAST:
I vintras.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ:
Hoiwe Day - Standing in the Sun
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Aa.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT:
Nepp...
ÄR DU BLYG:
Social fobi.
DU GLASÖGON:
Nej.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ:
Sthlm.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG:
Nej.
ÄR DU HOMOSEXUELL:
Kanske.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT:
Falska människor. Höjder. Insekter. Clowner. Baciller
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV:
Lie to me.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET:
"Du är min lilla prinsessa."
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG:
Nej/Kanske.
HUR SVARAR DU I TELEFON:
Hallå ja ! eller Vad vill du ?
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN:
Kläder, film & musik.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU?
Poker
HAR DU DVD-SPELARE?
Aa
VAD ÄR DU RÄDD FÖR?
Rädd för att inte bli accepterad. Rädd för att bli
sårad och sviken.
HAR DU GOTT BORDSSKICK?
Ja, det tycker jag. Ibland...
VAD ÄR ATTRAKTIVT?
Ögon. Leendet. Hållningen.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?
I hjärtat.
KLIAR DET NÅGONSTANS?
Nej.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU?
Rosa, orange, gult.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON?
Eeh... nångång i 7:an tror jag.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG?
Den söta killen som jobbar vid gallerian i centrum.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU?
Hallon.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE?
Ansiktet.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD?
Yes.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I?
1.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR?
Oj... dagen då mitt ex sa att han ville gifta sig med mig.
Tror jag... den kvällen var så lugn, det var sommar. Han
tittade på mig med sina fina ögon... och jag kläcker ur mig...
"Vi kommer inte vara ihop föralltid. Säg inget så onödigt."
VAD KÖPTE DU SENAST?
Tågbiljett remsa.
BRUKAR DU KOMMA I TID?
Jag är väldigt noga med att försöka komma alltid i tid.
Hatar att komma försent och hatar folk som är försenade.
HUR KÄNNER DU DIG NU?
Trött, seg, irriterad, arg, ledsen....
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
All the way black baby.
KAN DU LAGA MAT?
Absolut.
VAD PLUGGAR DU?
Inget
VAR DU AKTIV I SKOLAN?
Nej kan jag direkt inte påstå...
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Sov typ bort hela dan igår. ^^
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Nej.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Jag är ganska billig i drift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar