fredag 24 april 2009

Love.Sex.Magic

Tänkte ta en powerup nap men Louise ringde och efter
det blev jag pigg... gick ner en tripp till Ica och handlade
frusna hallon och youghurt. That´s right ! Ska göra en
smoothie... blev så sugen efter jag såg mat Niklas göra
en tiramisu... ti-ra-mi-su. Låter japanskt. Iaf för att göra
en smoothie för första gången så blev den faktiskt god.
Man ska lätt ha i fruktsocker om man vill ha den söt
vilket jag vill ha den. Inte sur. Söt. Blev sån där gullig
rosa färg med.

Tänkte göra en till om youghurten räcker, för dom här
hemma ville med pröva fast med björnbär. Skulle ha
köpt sån där burk. 5l youghurt typ. Nästa jag måste
pröva är annanas och apelsin.

Man märker att det börjar bli sommar. Alla raggare
som åker omkring. Man hinner knappt gå över gatan
förens dom kommer kördandes. *Tuuuuuuuuut*
Nä du...

Louise säger jag gillar killar som ser lite pojkaktig ut.
Jag säger jag gillar killar som ser lite feminina ut. Haha.
Nej men killar med fina kindben som han som spelar Jin
i Lost. Eller Colin Morgan, Gaspard Ulliel, Nakamaru Yuich,
Ueda Tatsuya, Keanu Reeves, Justin Long och Johnny Depp.
Dom har alla sånt där speciellt utseende... oskyldigt men ändå
*grrr* ; )

Nej usch som sagt sommar´n är fan äntligen på väg hörrni...
På söndag ska man sola... antar då att Louise snäckan inte
vill att man åker förens på måndag eller efter 1:maj. ^^
Får se... men sola och lyssna på nostalgi musik. Det är
lite sommar för oss.


Nakamaru Yuich
Jag älskar körsbär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar