fredag 17 april 2009

You came and you changed my world

Dom har senaste dagarna eller veckorna har jag börjat
drömma om att jag hör musik... och jordens undergång.

Inatt drömde jag att jag var i någons hus. Hade pakning
med mig och allt. Jeans leggings från Gina, någon gul topp,
ett svart linne... sen bytte jag om och plötsligt var jag hos
någon som spelade guitar... tror låten hette "I can´t touch
you" ? Någon som han själv hade skrivit... :p men sökte iaf
för säkerhet skull om det fanns någon låt som kunde påminna
om den... sen somnade jag typ, på han som spelade guitars axel...
han då lyfte upp mig och la mig ner på soffan. (jag somnar lätt
när jag är avslappnad... det är som vissa somnar när dom får
massage... ^^) tydligen kan jag bli avslappnad i mina drömmar
med....

Sen innan jag vaknade så hörde jag Michael Jackson med
Liberian Girl. Michael Jackson var en farao och gick ner
från en långtrappa som var klädd i guld och solen stod
högt upp... det var riktigt knas... men låten är riktigt
fin.

För kanske en vecka sedan drömde jag två nätter irad
att jorden skulle gå under. Första drömmen var jag såg
någon sorts lilla, blå sköld på solen. Sen hamnade alla på
en jätte stor svart båt. Tänk er Titanic och så 3 gånger så
större... en båt av järn alltså... vi skulle någonstans som var
säkert. Vaknade innan jag han drömma klart Andra natten
skulle alla på en stor raket som skulle skjuta oss upp till
rymden. Men det var som ett gigantiskt hus. Han inte
heller dröma klart den drömmen... ah, det var så sjukt.

Så håll utsikt efter någon jätte stor sköld på solen eller
om det går på nyheterna att dom håller på och bygger
en raket som kanske en dag ska ta oss här ifrån så, ryck
till..... :p när jag var liten brukade jag också dröma om
jordens undergång... typ stora typhoons kom och blåste
bort allt och alla... drömde mer mardrömmar innan...
alltid blev man jagad eller sprang vilse någonstans.

Drömmar är kul... mardröm eller vanlig dröm. Det
är iaf mer action i mina drömmar än i mitt verkliga
liv. Den saken är säker. Nu ska jag äta frukost.

/ Ciao bella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar