onsdag 22 april 2009

Skaowne

Jag lyckades somna igår... i med öronpropparna och
blunda... jaja... lätt som en plätt...

Om två dagar ska jag ner till Skåne. Ska möta upp min
lilla Louise. Sen får vi se vad som händer på kvällen om
vi ska ut och äta eller om vi hittar på med något annat
bus. Den lilla fisen har brytit sin näsa så inga häftiga
händelser under hela helgen. :p

På lördag ska vi som sagt upp till HBG och träffa vår
ängels föräldrar. Ska bli jätte trevligt och träffa dom...
Kan inte fatta att det snart har gått ett år, helt sinnes.

Farsan börjar få väldigt dåligt minne... "det är bara och
acceptera" men snälla... när man säger 3 gånger att man
ska ner och stanna över helgen så vill man inte upprepa
sig sin 4:de gång...

Imorgon kommer det roliga med. Packa. Även fast man
bara ska vara där i 3 dagar så lär man packa ner hela sin
garderob. Måste nog tvätta med.

Iaf. Påminnelse till mig själv.
1. Mob laddare
2. Plånbok
3. Legg
4. Mp3
5. Nycklar

Bas sakerna typ... :p sen en massa annat onödigt
som ska ner i handväskan.

1. Handkräm
2. Cigg & tändare
3. Tuggummi
4. Ett lippgloss samt läppcerat

Kläder :

Kommer jag inte veta förens jag rotar i garderoben...
"Åh den ska jag ha med mig. Den med." Pressa ner
i resväskan....

Lite nervös är jag allt. Andra gången jag åker ner.
Kom ihåg när jag skulle resa hem, sov under hela
resan... ^^ sen sov jag lite till när jag kom hem.
Samanlagt hade jag sovit i 20 timmar. Det går
hett till down the south.... xD Galet ! Saknar det,
ibland.

Nu ska jag skutta in i duschen. Sen göra något
och äta. / Ciao ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar