tisdag 7 april 2009

Min rosa ballerina kjol !

Uuuh vakna kl två idag, nästan... ^^ känns skönt...
hellre sova bort hela dan än sitta och inte göra nått
under hela dan...

Jo, men nu har jag något och göra ju ! Min kära manga
reading ! Fortfarande inget ljud från "jobbet" eller vad
fan det nu är... jag börjar bli riktigt lack... vad fan sysslar
dom med ? Aja både morsan och Louise sa att jag borde
ringa dom och fråga vad som händer... får väl göra det...
för nu har jag skrivit av mig från ams med och om jag
ska skriva in mig igen så får jag vänta 3 månader innan
jag får något aktivitstöd ! Meningen med att jag tog det
här jobbet var ju för att jag skulle få börja jobba och få
ut lite mer stålar i månaden !!

Ska ringa dom om en timme tyckte Louise... börjar tro
att företaget inte alls är seriösa... dom skulle ha ringt i
fredes. Dom ringde aldrig igår heller. Om jag inte fick
jobbet så borde dom väl ha hört av sig ? Dom fick både
mitt mob nr, mitt hem nr, email och adress... lite oschysst
av dom att dom gör så här.

Och jag skulle ha köpt mer godis igår ! Nä en liten påse
räcker... mm gick ju åt direkt... :p

Allt är fan hopplöst ! Börjar tro att jag har någon slags
förbannelse hängandes över mig ! För så här mycket
otur kan ingen människa ha... nån där uppe gillar inte
mig. Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar