lördag 18 april 2009

Hej mitt namn är Fin.

Usch... jag var lite emo igår... men ibland blir jag jätte
trött på allt och vill bara kasta in handuken... jag började
blöda näsblod med direkt efter jag hade vaknat... mysigt..
har inte blött näsblod sen jag var en liten unge för fan.
Ett omen ?? :S

Morsan beställde lite saker från Yves Rosher som kom
igår. Fick läppbalsam, ett lipglossoch en nattcrém. På
vägen hem på tåget från stan igår satt där en tjej över
sminkad och pratade med sin killkompis om först tatueringar
och sedan smink. Tjejer ska inte ha tatueringar för hennes
blev fel, men hon i Miami Inc är så jävla het och jätte bra.
Sedan tog hon upp ett lipgloss och sa : Det här är farligare
än att lägga in botox och silikon. Varför ? Jo för det här
förstör dina nerver i dina läppar !

Ok. Så lipgloss ska vara farligare än botox och silikon.
Där hör ni. Vi alla kan slänga ut våra lipgloss och skaffa
botox ist ! Oj, oj oj... tyckte det var lite kul för hon ska
bara veta vad hon kletar in i ansiktet egentligen med
allt det smink hon har på sig... Och Nej ! Lipgloss förstör
inte dina nerver i dina läppar. Det är som att säga du får
rynkor av att sova med underkläder på. Folk är roliga.

Nu ska jag bänka mig lite framför tv och sen tänkte jag
åka in till högtorget igen och köpa lite jordgubbar. : )
Men vart tog det fina vädret vägen ? : (


"Hej ! Mitt namn är Fin. Fin Röv."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar