tisdag 28 april 2009

En enkel väg ut... MABY !

Haha jag älskar han - han från Hjälp jag är med i en japansk
tv-show
. Finns många som är med där men han värden.
Älskar Japan, faktiskt. Dom bjuder verkligen på sig själva.

Har sovit som en stock...
Efter jag vaknade upp drack jag 3 glas joice. Kände mig
fortfarande törstig så gjorde en smoothie med björnbär.
Var väl helt ok. Vill ha mer. Hur kan man va så törstig ?

Imorgon ska jag till ams. .
Det är jätte snällt hur såna chefer på olika arbeten kan få
göra precis som dom vill... skita i höra av sig och tro allt
är bra och så. Hör inte tillbaka efter man har hört av sig.
Antar man får väl lära sig genom den "hårda vägen"
Jag bara hoppas nu att jag fortfarande har arbetsgarantin
kvar... eller får den igen... annars kan jag sitta som en
strandad anka. Och det gör livet så jävla underbart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar