fredag 24 april 2009

Hey Baby !

Där har vi min älskling... packningen tog 10 min knappt det
ens... bara kasta ner allt jaja... det konstiga är att resväskan
alltid går att stänga (med nöd o näppe) men när man ska
packa ner allt igen så måste man sätta sig på den och hoppa
på den och sätta en tung elefant på den, för man ska kunna
stänga den... läste med att han som först köpte biljetten gav
98 kr för den. Jag som sagt gav 400 kr. :p

Haha ser ut som jag har jätte litet huvud på bilden.... ^^
Efter man har lyssnat på Bow Wow & Omarion med Hey Baby
kom jag på låten Ice box med Omarion ft. Usher... jätte fin
låt som jag och Louise spelade sönder för två sommar sedan.

Bow Wow uppträde med låten Hey Baby i ett avsnitt på
Ugly Betty. Grym låt. : ) Samt man ser att Bow Wow och
Omarion är bästisar. xD Dom båda ser grymt bra ut på
scenen tillsammans.

















Otroligt fint väder ute. Köpte en kebab rulle inne på söderhallen ?
Där på Medborgarplatsen. Skit god ! Men som vanligt hade
jag svårt att bestämma mig vilken rulle jag ville ha. Lam ?
Fisk ? Kyckling ? Kebab ? Veg ? Waah... men det blev en
vanlig hederlig kebab rulle...

Nu ska jag fixa naglarna och sen se på That 70´s show.
/ Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar