tisdag 14 april 2009

090414

Noooo skorna var alldeles för stora... ! Fan, fan fan.
Tog ändå stl 3 (stl 36) minsta storleken dom hade men
det kändes ändå som man hade stl 38 på sig... :S lite
synd för klacken var väl runt 10 cm lång... så man
hade blivit 162 cm lång. Inte illa... : ) men får leta
vidare...



Om man ska
se från den ljusa
sidan så sparar
jag iaf in 345 kr.







Efter jag hade hämtat upp skorna sprang jag
in på ICA för att handla godis. * Num num *
Tänkte ingen film utan godis så mot video skogen !


Sura nappar,
Sura band &
Sura flaskor






Efter turen på ICA skuttade jag som sagt in till video
affären där han snälla video killen jobbade idag.
"Heeej" sa han. "Det var längesen." Fortfarande
lika över trevlig och glad att man inte vet vad man
ska säga. Men glad är jag över att det finns såna
glada människor...

Blev två skräckfilmer (som vanligt.) Såg inte förens jag
kom hem att Pink spelar i Catacombs. Tänkte jaja...
det är väl som att se Björn Gustavsson i en skräckfilm
(rätt komiskt.) Men hon är faktiskt ganska bra i filmen
som man har sett hittils plus hon är väldigt söt i den med.
Får dock se om den är bra... Sen den andra filmen är han
Stan Winston som har fått 4 oscar för sina specialeffekttekniker.
Han har varit och jobbat med filmer som Terminator 2, Aliens,
Edward Scissorhands & Wrong Turn.
Den här filmen som
jag ska se heter The Deaths Of Ian Stone.

Båda är B-filmer. Men hittils så har jag inte direkt sett
någon fruktansvärd dålig skräck B-film. Eller jo det har
jag... men nu har jag lärt mig att läsa innehållet, 3 gånger
om...

Nej små lam... ska man väl fortsätta och se på film(erna.)
Ändå glad över att man har varit ute en sväng i det fina
vädret. Borde göra sånt oftare. Gå ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar