onsdag 29 april 2009

Jag ska oooa hela natten

Steg upp. Gjorde mig i ordning och stack sen till ams...
skulle ha en tränare eller vad det heter men alla såna
saker tar inte in fler ansökare så GREAT ! Så det är bara
och vänta tills någon hör av sig om en ledig plats. Finns
ju gott om jobb nu så folk lär ju sluta där som rinnande
vatten. Tack Vendator. Tack !

Och så är det röd dag imorgon så kan inte gå tillbaka
till ams igen och fråga om aktivitstöd. BAJS. Nej jag
är jätte glad... verkligen... bara sitta och vänta på goda
tider. Absolut.















Jacka - Gina trico
Linne -Gina trico
Svarta stuprörjeans - H&M barnavdelningen

Jaja... jag köper mina jeans där... dom enda som
passar en liksom (om man har tur.) Därför jag är
så glad över jeansleggings. "Är det så här det känns
när man är liten
"






























I´m so happy. So fucking happy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar