torsdag 9 april 2009

The Soap Bar

Efter ha pratat med en polare så blett jag väldigt sugen
på att dra ut... : ) så till The Soap Bar blir det. Är helt
spänd ^^ men vill inte sitta hemma ikväll... alla ska ut...
hela gänget från Skåne ska festa 4 dagar i sträck nu tack
vare påskhelgen. Så kan tänka mig hur fett kul dom kommer
ha det...

Jag har bara gått ut en gång sen jag flyttade upp hit och
det var för ett halv år sedan. Var på kvarnen. Kanske inte
världens bästa första uteställe att gå ut på men ska inte
klaga... min klänning från Gina Trico åker på. Tror den
hel svarta... får se.

Åh, har sett klart på Hjälp ! Jag är med i en japansk
tv-show. Hahaha fy fan... ^^ älskar Japan. Och älskar
japaner ännu mer nu efter ha sett hur mycket dom bjuder
ut på sig själva. Deras skratt är skadeglädje ! :D

Kanske ska börja göra mig i ordning... hoppas alla
får en Glad påsk ! Och gör inget ikväll som ni sen
ångrar. Livet är kort. / Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar