onsdag 11 februari 2009

Alla bara skriker... men du & jag, vi viskar

Igår blev det faktiskt en helt ok kväll... : ) först tänkte jag
bara vara hemma och ta det lugnt... men sen hörde Micke
av sig och sa att " inte ska du behöva vara ensam på din
födelsedag " men om man skulle kasta korten på bordet
så var det nog han som inte ville vara ensam på min födelsedag ^^

så åkte hem till honom där vi såg på filmen, Tolken... var
väl helt ok... sen mös vi lite och somnade... vaknade upp
med en slingrandes Micke omkring en.... xD han höll om en
så hårt att man knappt kunde andas haha ! men det var gulligt

som en annan sa
" du blir väl 23 nu ? "
Jag : aa
" din gamle kossa !
Jag : .......................................
tack för den jackass !

nu måste jag snart iväg igen, till ams för att få
försäkringskassblanketten på skriven... hade gärna
sovit lite till brevid Micke men aa får bli en annan gång...

det är konstigt man inte kan sova lika gott hemma hos någon
än som man gör hemma i sin egen säng... iaf jag gör det inte
helt konstigt...

jag väntar inte på någon... sitter och håller mob i handen
och väntar på att han ska höra av sig... det kan ta upp till
en hel livs tid och tänk så mycket man hinner missa under
tiden... hör han inte av sig, nej fint ! då tänker inte jag
hänga läpp för det
------------------------------------------------------

nu är jag hungri men har så jävla satans ont i magen... : /
får äta något sen när man har kommit hem

/ ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar