tisdag 10 februari 2009

One good turn deserves another

Fick ju volum master i födelsedags present : )
men tro inte jag drog ur fel kontakt till den !
ist drog jag ut min bordslampa kontakt...

så när jag kom hem så var den fortfarande igång
och det hade den varit i ungefär 6 timmar !
skit bra ! verkligen stort grattis gör sönder
skitet redan på första dan det är så typiskt dig
usch...

iaf har fått jätte fina gratulationer... Chris skickade : )
oh yes... men han skickade inte tillbaka på mitt sms
no det var för mycket begärt.... xD fan jag nöjer mig
aldrig med något hehe

var hos psykologen idag... snäll och så var hon...
något jag önskar att man träffade en psykolog
som förstod en som typ Louise... hon förstår en
men hon kan ju inte vara min psykolog på heltid
hon har ju själv egna problem som hon måste tänka
på... även fast jag gillar hennes råd... kanske borde
ge henne 1000 spänn för en timmes snack : ) hade
nog lönat sig mer tror jag.....

iaf är jag fett besviken på vissa som då ska föreställa
ens vänner som inte ens kan höra av sig och säga
grattis... tillochmed dom som man minst anade skulle
säga grattis har sagt grattis till en...

aja whatever !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar