torsdag 19 februari 2009

Vad är det folk tror ?

Är det en idiot som flyger ? - Nej !
Är det kanske Stalkern ? - Ja !

Sen i sommras har jag försökt bli av med denna person...
Och ja... det är en tjej... Hon är helt besatt i mig ! Tror inte
hon är lesbisk men kanske ? Som sagt umgås jag inte med
falska personer... Och hon visade sina rätta färger, tydligt
och klart en sommar dag... Jag blir skit irreterad bara jag
tänker på sicken mara hon är... Varje gång jag ska gå in
och se vad för mail jag har fått så får jag ångest för jag
känner på mig att jag har fått ett mail från någon som
jag inte vill få... Och så klart ! Surprise ! Hon hade addat
mig och sen skickat ett mail... Hon gör så... När man inte
svarar på hennes te.x första sms så skickar hon strax
efter 10 nya... Om man inte svara när hon ringer så
byter hon till dolt... Varför ska alla adda mig inne på fb ??
( Varför ingen intressant ? ) Ooh, det är skit coolt att ha 400
personer som man kanske bara har snackat med en gång för
att fylla upp sin vänner ribba... Men jag är inte vänner med
stalkare, mobbare eller personer jag inte känner.

Men herregud... om man inte tar kontakt med människan
så fattar väl vem som helst att personen inte vill ha något
med den att göra... vad mer ska jag göra ? Tydligen räckte
det inte med att flytta 80 mil. Nej, jag måste byta identitet
med och bosätta mig på en liten, liten ö så långt bort här ifrån..
hade inte förvånat mig om jag hade fått flaskpost. " I Can See You "
eller " Titta bakom dig " * mitt theme kommer in, sen blir
allt svart och sen hör man mot slutet, Noooooooo *

God Damit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar