tisdag 24 februari 2009

Down with the sickness

Godmorgon.

Så, ringde till försäkringskassan... får pengar den 26:de enligt
henne som jag pratade med... men får bara runt 2700 kr... det är
1300 kr mindre än vad jag ska få... precis som förra månaden får
jag bara pengar för 19 dagar tydligen... jag fattar ingenting !
iaf hatar jag detta...

Nu måste jag iaf tänka om jag ska ner till skåne eller inte... haha
så kluven jag är... _ : ( om jag hade fått lite mer över 3000 kr så
hade jag nog klarat mig... med tanke på tågbiljett osv... shoppa
denna månaden kan jag fet glömma iaf.

Anledningen till varför man tänker som en gnu om man ska åka
ner eller inte är : är det lönt ? vem kommer möta mig ? Chrille
hör inte av sig längre och alla andra vet jag inte var jag har...
Visst Louise har ju sin födelsedags fest på lördag... men tänker
inte åka ner och bara vara i skåne en dag... känns inte lönt.
plus hon kommer ändå upp om en vecka... då vill jag gärna
ha pengar så vi kan sticka ut och ha kul... vill inte låna pengar
av henne.

Åååh ! Kan man skylla på vädret ? Tyckte dom sa att det
skulle bli snöstorm imorgon... då lär det vara kvar en hel
del snö på torsdag med.... svårt för tåget att ta sig genom liksom...
får se...

När jag vaknade hörde jag han från American Idol Chris
någonting med låten Home på radion... Han får mig att tänka
på han som sjunger i bandet Disturbed... mest för dom är rätt
så lika och har båda mörka rina röster... så blev lite sugen på att
lyssna på Disturbed... dom hade jag lätt velat se här i Globen...


Devin won't go to heaven
She’s just another lost soul
About to be mine again !
Leave her, we will receive her
It is beyond your control
Will you ever meet again ?
Devin, one of eleven
Who had been rendered unwhole as a little child
She was taken, and then forsaken
You will remember it all, let it fill your mind again

Disturbed -Inside The Fire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar