tisdag 3 februari 2009

Rätt ner i stupet !

Mitt shoppningsförbud gick ju inte så bra...
så fort H&M skickar hem en katalog med
rabatt eller man får ett email där det står
just nu får du 25 % rabatt bla bla bla, så är
det kört... känns precis som rabatten går till
spillror om man inte använder den : /

det värsta är att jag shoppar helst online...
när man kan gå i affären och det kostar liksom
inget att gå ur affären ( 40 spänn faktura avgift
eller vad det är ) tänk om man hade prösat 40 spänn
varje gång man går ut ur en affär... trängsel skatt
rakt av... fy fan


blusen kostade bara 30 kr på rean : ) jätte söt
till sommar´n... den svarta tröjan är ju så " jag " ;D
soo chict... älskar långa linnen, tröjor, tunikor,
cardigans ect ect... det får mig att känna mig
längre.... ^^ plus det är alltid snyggt med par
tights till och ballerina skor... miss summer
haha miss summer aa fröken sommar eller
saknar sommar ^^

kan man bli beroende av lip gloss ? helt crazy
som jag älskar dom små tuberna... om jag hade
haft fett med cash så hade jag köpt varenda en
som finns i varje färg... haft dom i en skokartong
sen när man ska gå ut så plockar man med sig
en favorit för dagen...

önskar jag hade passat i alla färger med men nä...
skulle vilja ha knall röda läppar till sommaren : )
men jag ser ut som en clown helt ärligt..

läste någonstans att röda läppar är helt
ute... nähe du ! det är fan en klassiker om något
precis som " den lilla svarta " jeans, parfymen chanel,
randigt, rutigt, prickigt, skjorta, blus ect, ect...
odödliga klassiker.. baslinne + jeans funkar alltid...
den lilla svarta och snygga förföriska röda läppar
till fest... hallå ja ! sen när har det blivit ute... säkra
kort om man vill se bra ut men kanske inte har tid
att satsa på något stort och raffigt
------------------------------------------------------

senare idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar