lördag 14 februari 2009

Men jag har ingen sötnos...

Överallt ser man : Ge dig älskling en alla hjärtans dag present !
Ge din sötnos en kaka ! Ge den personen du älskar något speciellt
på alla hjärtans dag

men jaha.... vi då, som inte har något hjärtegull att ge något
fint till eller tvärtom... hade inte haft något emot att bli ompysslad... : /
vad som helst ! filmkväll, gå ut och dansa, matkväll eller vad det
heter...

det är nästan bud på att gå ut själv :p har fått min klänning nu som
man beställde och visst hade man rätt... den behöver sys in minst
3 cm i midjan... jag har inte såna stora boobis ^^













det gåt inte förklara för morsan om något ! det blir bara
åååh-skrik-attack-dra-i-håret-panik av det hela... berättade
att jag tänkte om dom kunde köra mig till en skräddare lite senare
idag, så hon bara : va ?! en skräddare ? vad ska du göra där ?
- sy in ett plagg ( vad annars gör man hos en skräddare ?? )
- men det kostar ju ! vi har inga pengar till det
vad är det för plagg

under dom frågorna han hon få reda på att jag köpt en
ny klänning och jag behöver få den insydd och var någonstans
jag behöver åka till.... blev lite irreterad för hon inte bara kunde
säga : ok, visst ! eller kan du inte ta dig in själv ? något sånt men nä !
så sa vi kan ta det en annan dag... och alldeles nyss frågade hon när
ska vi åka ? bara men va ?! hon hör ju med röven med så man måste
skrika så säger gubbjäveln, men varför skriker du för ?

ursäkta ? men om det är nån som skriker här hemma så är det
fanime dom ! jag hatar att bo här, jag hatar dom
så jävla mycket

sådär nu är min dag förstörd....
men hoppas alla ni andra får en fin alla hjärtans dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar