onsdag 25 februari 2009

Zlatan, ärru hemma ?

Efter mycket tänkande och funderingar så blir det så här :
man åker ner till skåne på fredan är med Louise hela helgen.
Och åker hem igen på söndan... pratade med Chrille och han
skulle jobba hela helgen... ! : ( fuck... så det var ju inte lönt...
men vi kom fram till att man kanske kunde åka ner nästa
helg så fick man träffa the whole crew med... pengar flyger
från mig känner jag... :p

Det roliga är att Chrille och han som Chrille jobbar med,
jobbar med Zlatans hus... ^^ håller på och målar och putsar :p
det var lite roligt tyckte jag.

Men men... nu fick jag iaf lite mer tid på att shoppa lite stöff
ner till skåne... bl.a strumpor och en resväska... en resväska
hade ju varit rätt bra att ha... allt får liksom inte plats i min
handväska hur mycket den än må vara bottenlös...

Fick reda med på att den där jävla säret är nere i skåne...
fy fan ! falska helvete... bläh.

Var kanske ändå bra att åka ner nästa helg ist... slipper man
träffa på han med som ändå verkar bara vara ute efter förstöra
mellan mig och en annan... orka ! verkligen inte. Blir bara pissed..

Det var inte meningen att jag skulle åka ner och träffa alla nu !
Alla små tecken... Dom finns där för en anledning... Kan slå vad
om att ni också någon gång märkt av sånt, men viftat bort det
och sen har allt blivit en stor pannkaka av det hela....

Jaja... This suck´s... jag gillar verkligen inte att gå runt och
oroa mig över saker... det känns som jag håller på och förlorar
någon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar