söndag 15 februari 2009

Paint it Black

Jag har letat som en galning efter någon snygg Rolling Stone
tees eller topp... hittade en snygg topp men tänker inte prösa
170 + frakt för den... : /

tänkte det hade varit snyggt med par cargobyxa och en snygg
tess till sommar´n... enkelt och jävligt bekvämt... jag brukar klä
mig som jag mår om man säger så.... ^^ nästa dag eller vecka kan
jag ändra uppfattning på vad hur jag vill gå klädd..


innan idag tittade jag lite inne på Forever 21.
den vita klänningen var ju nästan lite sagolik : )
riktigt fin till ballerina skor te.x... sen så klart finns där
en del av mig som dras till svart... jag försöker lägga svart
på hyllan men det går inte... enda sen jag var liten har pappa
alltid kommenterat om att jag alltid valde svart... kvittade vad.

om man öppnar mig garderob så kommer du bara se svart...
någon enstaka färgat plagg som lyser igenom...

om jag hade kunnat och fick (.....)
så hade jag målat hela mitt rum svart...sen pyntat med gula stora
tavlor, motiv - citroner ! stora gröna växter och silver ljusstakar,
silver ljus, stora vita kuddar, spets lakan sen en stor rund spegel
på ena väggen... illusion så man inte ser spegeln förens man ställer
sig framför den... lite gothic över det men med en skvätt mjuka drag...

kommer inte ihåg längre vad det var jag först skulle skriva om...
seriöst... jo, om en och en halv vecka ska jag åka ner till skåneland.
Sitta på ett fucking tåg i 5 timmar sen vänta säkert en timme på
nästa buss från lund och sen sitta ytterligen en timme på en stinken
buss till ditt jag ska... 7 timmar ! sen samma resa tillbaka... jag längtar !
får fylla på min mp3 och sen kidnappa någons laptop... hade man bara
haft en sån och trådlöst internet hade allt varit lugnt... men nej !
inte nog med det ska man dra med sig en stor resväska...

men vad gör man inte för sin födelsedags gris ? man fyller bara år
en gång om året så det är för hennes skull jag åker ner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar