onsdag 25 februari 2009

Baby darling

Sitter här och har precis tryckt i mig massa ölkorvar... : )
* mums * nu väntar jag på att Louise ska höra av sig så
ska jag berätta för henne att man kanske kommer ner till
skåne imorgon... saken är den att, det är imorgon... jag fattar
inte att om ungefär 24 timmar så är jag nere i skåne... jo, biljetter
och sånt löste sig ( peppar, peppar ta i träd )

jag måste måla mina naglar, packa ( !! ) berätta för morsan
och farsan... : / jag måste ringa till Chrille med... jag vet inte
om han uppskattar att jag ska ner för han har inte svarat tillbaka
på smset där jag berättade att jag kanske kommer ner imorgon.
Det är väl inget bra tecken ?....

Men jag väntar så långt som möjligt med det för jag vill veta
om jag får pengarna insatta efter midnatt eller när jag får dom...
kanske inte får dom förens sent på eftermiddan imorgon ??
Det är min vanliga tur och man har lärt sig vissa saker att
man te.x inte ska ropa !hej förens man är över bron"...

Var innan och handlade ute i Huddinge. Stod vid kassan och
så kom där en liten flicka på kanske 2-3 år som log och började
springa mot mig ! Jag fick panik och skrek på hjälp alltså... :p
Pustade ut efter jag hade blivit av med henne men när man
stod och skulle betala vem kommer inte om inte hon igen ?
Bara vad ska jag göra ? Klappa henne på huvudwt ? Skratta
och skrika lika högt som henne ? Lyfta upp henne ? Nej kanske
inte hade varit så smart... iaf sprang jag från henne fort som fan...
Det var skrämande... :p jag är inte bra med kids... tror dom går
sönder så fort man petar på dom eller gör dom illa...

Jag får paniiiik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar