fredag 6 februari 2009

Mer

kvällen med Chris igår var mys 100% rent av, rakt igenom...
jag vet inte men jag känner mig väldigt klyven just nu
kanske tänker för mycket jag vet inte...

dricker Mer päron just nu... var skit törstig så sprang in
på pressbyrån snabbt... men vågade inte ta upp min lilla
Mer paket och dricka den på tåget haha

"Med kärleksfull fruktjuice"
Mer

fredag idag och jag vill göra något samtidigt som jag inte vill
på vägen hem såg jag Blondie gåendes : ) en söt kille som
man hade lite ögonkontakt med på vägen till ams i onsdes
han har ungefär samma hårfärg som Kalle på kaviar tuben
ska be han färga om det nästa gång man ser honom

på tal om ams... har skickat ut tonvis med CV till
alla möjliga... fick tillbaka ett svar och där stod det:
"Tyvärr har inte du denna gång blivit uttagen för att
komma på anställningsintervju. Intresset för att söka
de aktuella tjänsterna har varit mycket stort. Vi önskar
dig lycka till
och välkommen tillbaka vid ett annat tillfälle
."

va det lönt ?! skicka inte ut sånt.... mitt hjärta slog i 100
när man såg Re: svar... bara shit tänk om..... allt skiter sig
som vanligt ! det är min vanliga fucking tur ! så arg jag blir :p
lycka till aaa lycka till my ass....

bud på att hyra film och köpa 10kg godis ikväll kanske
får väl mysa med mig själv..... det är skit kul också

all den här slaskiga snön har förstört mina skor med
så tack för det ! när har ni tänkt att våren skulle komma ?
om 500 år eller... under den tiden hinner jag förstöra ca
250 par skor, minst ! och det har jag inte råd med.......

nu ska jag sura klart i min ensamhet
/ tack o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar