onsdag 28 januari 2009

Premiär

Hellu : )

vad har man gjort idag då...
varit nere på ams, suttit där i en timme och hört
på en nisse som har snackat om securitas... han
pratade något så enormt mycket att jag trodde mina
öron skulle falla av.... poff liksom... det enda som var
intressant att lyssna på var när han berättade om hundarna
som också fick arbeta.. där började jag dagdrömma om hur
kul det hade varit att få träna upp en såndan hund...
"sitt Ludde, duuktig"

har kanske komplex för min katt inte lyder mig
när jag säger till henne att sitta fint...

efter timmen eller evigheten skuttade jag ner till
centrum-shopp hall vad heter det ? gallerian ?
och hittade massa fint ^^ samt han söta killen
som jobbar för telensnor, menar telenor... där
sitter han fint mittemot Cubos : ) * num num *

efter Cubos gick jag till H&M där jag fynda lite
hairspray and some najs lip gloss by H&M
gillar deras lip gloss... vet inte hur många man
har nu men dom ligger fint i min necessär och
glittrar... vad mer, jo strumpbyxor.... fina hållbara
strumpbyxor eller inte... kan man inte göra strumpbyxor
av silke ? håll tåligt liksom...

efter H&M stack jag till Lindex... hittade en snygg
jacka och en snygg topp på slutrean ! 100 spänn för
båda.. taget ! hittade en massa annat fint på Cubos
med men mest baslinnen sånt som man inte kan få
få många av, en rosa topp eller halv topp som man
såklart har ett linne under... tänkte ett långt linne,
rosa toppen och tights sen till våren och klart skinnjackan
får åka på... aiight funkar hur bra som helst... dom hade
extra pris på Depends nagellack två för 32 spänn
tror jag... så köpte ett ljusrött och ett silver glittrigt

hon i kassan blev nästan lite sur för jag hade hittat
så mycket för knappt någonting... min plånbok klarade
sig om man säger så... hon bara "den här var ju lite billigare
då så det blir avdrag.... samma med den här... aa detta var
ju en riktig fynd dag för dig !" jo, med min vanliga tur så var
detta ju ett helt hajelulia-moment... speciellt efter gårdagen
men det är en annan historia....

just de, om ni får en länk skickade inne på msn
Hi5photo foto? haha :p så öppna den för fään inte
virus rakt igenom.... jag var så extremt korkad och
dum så jag öppnade den... sen var msn så snäll att
den skickade den länken till alla som var online...
tydligen var det bara jag och min bästis då som
hade klickat på länken ^^ det ska vara vi till det !
iaf där lärde jag mig en läxa

nu ska jag äta min vårrulle... lårrulle
/ ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar