lördag 2 maj 2009

090502

Hej kära dagbok.

Idag har jag varit och shoppat med mammsen.
Hittade en Filipa K topp asieninspirerad. Jätte fin.
Sen hittade jag även ett pärlhalsband. Små, små
pytti små pärlor som sitter precis runt halsen.

Det är fett nice väder ute alltså... jag pallar inte
sitta inne en dag till. Men nästa vecka ska det
tydligen bli kallare igen. Boo...





























Outfit :

Lacoste topp : Lånad av mamma
Svarta stuprör jeans : H&M barnavdelning
Vitt linne : Gina trico

Mamma och brosan har varit dom som mest varit
inne på den här banan mode and stöff... jag bryr mig
inte så mycket. Bara det jag har på mig är något så
där snyggt så skiter jag i var det kommer ifrån.
Men tror mamma alltid velat använda mig som
sin lilla klä docka men jag har typ alltid sagt nej !
Jag gillar mammas klädsmak. Den är väldigt
kvinnlig men ändå söt. Men jag är inte den som
gillar och gå omkring med söta små kjolar eller blusar...

Om morsan bara hade gift sig med någon annan
än den här snåljåpen så hade jag väl också gått omkring
med snygga märkeskläder. Men hade jag velat det ? Nja...
jag är en rebell i hjärtat. En typisk vattuman. : ) Ska göra
allt som ingen annan gör och trotsar grupptrycket.

Går alla omkring med gröna tröjor går jag i röd tröja.
Säger alla ja så säger jag nej. That's who I am... Jag
hatar att vara som alla andra. Se mig som Steven i
That 70´s show. :p

Man kan väl säga att jag är det "svarta fåret" i den
här familjen. Det kommer aldrig bli något ut av mig.
Jag var den som söp ist för gick i skolan. Jag var
den som kom hem med 5 ig och ett godkänt. Jag
var den som fick polisanmälningar, jag är den som
bryr mig minst om vad som kommer hända med mitt
liv just för jag orkar inte bry mig... har även märkt att
jag inte klarar av att vara på samma ställe för länge.

Jag känner mig fängslad och inlåst då... blir bitter och
det känns som en del av mig dör... därför jag inte heller
tycker om när jag märker folk börjar bli beroende av en
eller kommer en för nära. Jag kan inte förklara det men
även den känslan får mig att känna mig instängd.

Nej, usch... nu ska jag fortsätta se filmen på 2:an.
/ Have a nice day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar