fredag 29 maj 2009

Några timmar i stan

Var ju jätte mysigt i stan. :p Massa studenter som åkte omkring på deras flak och skrek. Hörde inte vad för dom hade musiken på så högt. Men iaf Grattis till Er. : )

Jag själv har aldrig tagit studenten och kommer aldrig göra det heller... hoppade av i andra ring vilket jag ångrar. Men börjar man på Iv handel och kom på att man valde fel linje så är det rätt kört... så sket i dte... jag hade kommit back med två år. Så ist för att gå i 3 år på gymnasiet så hadae jag fått gå 5. Om jag bara hade skött högstadiet och typ gått i skolan så hade jag haft en gymnasieutbildning eller vad det heter. But noooooooo !

Så, till alla er som tänkre på att hoppa av skolan eller skiter i skolan så säger jag bara... Skyll er själva ! Det är väldigt Dumt att hoppa av skolan. Man kanske inte tycker det när man är yngre. Hallå, det finns ju roligare saker att göra. Som typ att sova bort hela dagarna eller glo på tv tills alla andra slutar skolan. Use your brain.

Hittade lite fint nere på stan.
Skinnimitation 3/4 leggings
Par svarta jeansleggings
En overseize linne

Ett flätat armband
Vitt snäckhalsband
Svettarmband från Rolling Stone
Ett nitarmband

Yes. Då har man inte råd med så mycket mer denna månaden. Men jag tror jag har hittat lite det jag behövde iaf. Lite fler linnen skadar ju aldrig "men man kan inte få allt" som mamma säger ! ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar