onsdag 3 juni 2009

Godis och frimärke

Har precis köpt godis för 30 kr.... : / känns inte bra. Vet inte hur jag ska kompromissa upp det. Rätt kört.

Dagens outfit :
Jeansjacka - Only
Stor stickad polotröja - Cubos
Svarta jeansleggings - Gina trico
Nitarmband - Punkt shop
Silverarmband - H&M




































Man känner och ser alltid ut som en uppstoppad gris i polotröjor tycker jag... men iom vädret inte var så speciellt fint idag och jag kände inte för att ha kappan på mig så körde jag med en varm tröja ist och jeansjackan. Det vatt inte så farligt kallt. När jag skulle ner och köpa frimärke dock så slänge jag på mig lite lättare kläder men det var fan för kallt ! Vädret hade varit fint om det inte hade blåst...

Nu kan jag inte vänta längre... nästa månad måste jag göra en piercing. Labret som jag hur länge som helst har tjatat om nu. Efter det är jag sugen på att göra Ancho eller Surface. Vid höften vill jag ha två st på varje sida. Skit snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar