måndag 1 juni 2009

Pust...

Outfit :
Tubtopp - H&M
Svarta stuprörjeans - H&M barnavdelning

Då är man halvt klar att gå ut. Sista dagen på fina vädret sen ska det regna hela veckan ut... Shuho ! Sitter här och lyssnar lite på psykadelik... ingen gillar när jag säger psy-trance när det faktiskt heter så ! :p

När jag var yngre a.k.a fjortisyngre försökte jag leka ravare... lyssnade på rave, eurodance och techno sa att allt var techno. Tills en dag då jag blev riktigt dum förklarad och skulle lära mig skillnaden och sen komma tillbaka när jag visste något om musik. Så jag lärde mig ! För fy fan vad arg jag blev... efter det slutade jag lyssna på rave och techno. Fokuserade mig på trance ist. Efter trance blev det mycket RnB och efter RnB blev det hårdrock. Så idag lyssnar jag på allt möjligt. Har inga direkt gränser för musik bara det är bra. Kan lyssna på allt utom dansband. Beror mycket på vilket humör man är på. Hårdrock lyssnade jag på när jag var riktigt liten med. Metallica och System of a Down speciellt. :p

Men det finns ju vissa dagar då man inte pallar lyssna på musik... bara vill ha tystnad runt omkring sig. Ganska så skönt det med.

Nä, man kanske ska kleta på lite mascara och gå ut...
/ Ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar