torsdag 4 juni 2009

Pretty nails



Godmorgon.
Usch. Nu regnar det igen... Ska tydligen regna nästa vecka med. Vad får vi ? Några dagar fint väder sen regn den större delen. Förra sommar´n blåste det och i år ska det tydligen regna. Våra fina grannar har börjat sätta igång sin underbara musik med... fantastiskt.




















Har beställt lite Depend saker. Gillar deras nagellack. : ) Tänkte, varför köpa lösnaglar för 99 kr när det finns för 49... ? Jag ska ändå måla om dom och kommer inte vara så speciellt rädda om dom. Alltså så. Dom kommer falla av som mjäll ! Mina tjejkompisar som har lösnaglar tappar dom konstant... "fan helvetes jävla skit där rök en nagel !" Tänkte mer som en kul grej. Plus det är fint med fina naglar. Men just därför tänker jag inte slänga ut en massa pengar på något som jag inte heller vill ha än kanske i ett par dagar. Piercade alltid mina naglar när jag var yngre. :p Var så himla sött. : ) Utom att piercingen fastnade i alla tröjor man tog på sig... "där rök min piercing !"

(Iaf så gick lösnaglarna på 49 kr och bling blinget gick på 69 tror jag... det ska bli 117 kr tillsammans. Det fula är att frakten gick på 50 spänn. Först stod där 25 kr tror jag. Bara ok men det är ju lagom. Men sen efter man beställde så stod där : 39 kr för frakt sen 20 kr för något annat... jo, men tack för den. Iaf så slutade det med lite över 170. 60 Spänn bara för frakt. Så mycket kostar det inte ens att posta skiten. Men vill man ha saker direkt så får man betala priset. Kan lika bra sälja min själ till djävulen...)

Fan, som jag gnäller... mitt morgonhumör börjar kicka in märker jag... :p eller så är jag bara hungri...







Tänkte med på att beställa någon av dom här linserna med. Har länge tänkt på dom... tycker det är så fint när man är så där solbränd och så har man dom här klarfärgade ögonen. Dom liksom sticker ut... :p nä men fy fan så fint det är. Har alltid velat ha lila ögon. ^^ Men sen om jag inte vill att det ska bli för mycket... så passar dom mer guldiga. Ja, det är svårt...

Nu ska jag äta.
/ Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar